torsdag 4 september 2008

Personliga recensioner

En rätt snål recension har jag fått i Dalarnas tidningar. Och en rätt bra recension av Bibliotekstjänst. Naturligtvis spelar det roll för att Frostnupen ska bli känd överhuvudtaget, men större roll spelar det gensvar jag fått från dem som köpt och läst.
Emellanåt har jag blivit röd om kinden av de kommentarer jag fått. En, från min vän och kollega Erika Svärdh vidarebefordrar jag.
Den är rätt typisk för vad jag hör. Också hennes avslut - att Frostnupen går vidare och blir läst. Det är liksom målet.

Hej CA!
Hoppas att du har det bra så här i semestertider. Jag jobbar min första vecka efter att ha haft en härlig och avkopplande julisemester.
I början av semestern läste jag din bok som jag verkligen uppskattade! Det var kul att få ta del av det som du lagt ner så mycket tid, tanke och arbete på – och det var kul att se att resultatet blev så bra. Jag hade svårt att slita mig från boken när jag läste den. Nu ligger boken hemma på mammas nattduksbord och ska vidare till lillasyster efter det!
Grattis till ett bra första verk (jag hoppas att det kommer flera)!
Erika

Läs mer på Bokrecension.se:
Bokrecension.se

Inga kommentarer: